Περισσότερα ακόμα εδώ

Κώστας Καρυδάκης Υποψήφιος Δημοτικός Συμβουλος


Γεννήθηκα στο Πύργο Ηλείας πριν από 48 χρόνια. Λόγω της εργασίας του πατέρα μου πέρασα τα μαθητικά μου χρόνια σε διάφορες πόλης της Ελλάδας.
Αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο Αγ. Αναργύρων και ως μαθητής υπήρξα ενεργό
μέλος των μαθητικών συμβουλίων. Συνέχισα τις σπουδές μου στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.
Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία στο 575 Τάγμα Πεζοναυτών και κατετάγη στο Λιμενικό Σώμα στελεχώνοντας επιχειρησιακές και επιτελικές θέσεις του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας έως το 2013 όπου αποστρατεύτηκα.
Είμαι μόνιμος κάτοικος της Νεάπολης Αχαρνών από το 1988, παντρεμένος και πατέρας τριών παιδιών.
Με τα κοινά ασχολούμαι 15 συναπτά έτη. Κυρίως με τους Συλλόγους Γονέων έχοντας ως πρωταρχικό στόχο την ενίσχυση του θεσμικού τους ρόλου.

Είμαι Πρόεδρος του Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 4ου ΓΕΛ
Επί σειρά ετών διετέλεσα Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων του 18 Δημοτικού και Συλλόγου Γονέων του Διαπολιτισμικού Γυμνασίου
Διετέλεσα Πρόεδρος του Δ.Σ της Ένωσης Συλλόγων Γονέων τα τελευταία τρία χρόνια και παραμένω Μέλος
Μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας καθώς και του Δ.Σ της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής.
Μέλος της Δ.Σ Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Αχαρνών " ΔΙΕΞΟΔΟΣ"
Μέλος του προσωρινού Δ.Σ της Τράπεζας Αίματος Συλλόγων Γονέων Αχαρνών «Δέντρο Ζωής»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...