Περισσότερα ακόμα εδώ

ΑΝΕΚΔΟΤΟ..20 (εκατοστά...) στο παντελόνι σας.!!!

Ένας άντρας μπαίνει στο αγαπημένο του εστιατόριο kai βλέπει μια πανέμορφη γυναίκα να κάθεται σ' ένα κοντινό τραπέζι. Η γυναίκα είναι μόνη της kai φωνάζει το γκαρσόνι να στείλει στη γυναίκα το πιο ακριβό μπουκάλι σαμπάνιας που έχει και σκέφτεται ότι αν η γυναίκα δεχτεί το μπουκάλι, τότε θα δεχτεί και τα...



περαιτέρω. Το γκαρσόνι πηγαίνει το μπουκάλι στην ωραία κυρία:





- Εκ μέρους του κυρίου, της λέει και τον δείχνει.



Η γυναίκα κοιτάζει ψυχρά τον τύπο, κοιτάζει και το μπουκάλι και τελικά αποφασίζει να στείλει ένα σημείωμα στον κύριο...



- «Για να δεχτώ τη σαμπάνια σας, θα πρέπει να έχετε μια Μερσεντές στο πάρκινγκ σας, ένα εκατομμύριο δολάρια στην Τράπεζα και 20 (εκατοστά...) στο παντελόνι σας.



Αποφασίζει λοιπόν να της απαντήσει και diνει ένα νέο σημείωμα στο γκαρσόνι, να το πάει στην ωραία γυναίκα. Το σημείωμα λέει:



«Όσον αφορά το αίτημά σας, θα μπορούσα να πουλήσω την Ferrari και την BMW που έχω, για να μου μείνει μόνο η Mercedes 600 στο πάρκινγκ. Επίσης, θα μπορούσα να επενδύσω ή και να ξοδέψω τα 7 από τα 8 εκατομμύρια δολάρια που έχω στο λογαριασμό μου. Αλλά ακόμη και για μια γυναίκα τόσο υπέροχη όσο εσείς, δεν θα έκοβα 5 εκατοστά!










Υ.Γ. Παρακαλώ να μου επιστρέψετε τη σαμπάνια μου.»
http://anekdota-xabales.blogspot.gr/2013/11/anekdoto20.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...