Ο Αριστοτέλης, διαχώρισε τα πολιτεύματα σε τρία βασικά είδη: Το πολίτευμα στο οποίο την εξουσία ασκεί ένας, αυτό που κυβερνάνε λίγοι και αυτό που κυβερνάνε πολλοί. Τα κατέταξε επίσης σε ορθά και "παραβιάσεις" ανάλογα με το αν εξυπηρετούν τα συμφέροντα του συνόλου ή τα προσωπικά συμφέροντα μέρους της κοινωνίας
Περισσότερα ακόμα εδώ
Ετικέτες
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
(70)
ΑΣΤΕΙΑ
(61)
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
(39)
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
(64)
ΓΑΜΟΣ
(9)
ΓΙΑ ΑΝΔΡΕΣ
(39)
ΓΡΑΜΜΑΤΑ
(4)
ΓΥΝΑΙΚΕΣ
(4)
ΔΙΑΙΤΑ
(23)
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
(2)
ΔΙΑΤΡΟΦΗ
(84)
ΔΙΑΦΟΡΑ
(85)
ΕΛΛΑΔΑ
(104)
ΕΞΟΔΟΣ
(25)
ΕΡΓΑΣΙΑ
(7)
ΕΡΕΥΝΕΣ
(86)
ΘΡΗΣΚΕΙΑ
(6)
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
(7)
ΚΙΝΗΤΑ
(3)
ΚΟΣΜΟΣ
(39)
ΜΟΤΟ
(11)
ΜΟΥΣΙΚΗ
(2)
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
(6)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
(114)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
(13)
ΟΜΟΡΦΙΑ
(44)
ΠΕΡΙΕΡΓΑ
(24)
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
(55)
ΠΟΛΙΤΙΚΑ
(114)
ΣΧΕΣΗ
(53)
ΤΕΧΝΗ
(6)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
(54)
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
(2)
ΥΓΕΙΑ
(275)
ΦΩΤΟ
(7)
ΧΡΗΜΑ
(6)
BASKET
(1)
COMPUTER
(38)
Facebook
(26)
INTERNET
(61)
SEX
(66)
TV
(1)
Μια ολοκληρωμένη πρόταση για την έξοδο απο την κρίση
Ο Αριστοτέλης, διαχώρισε τα πολιτεύματα σε τρία βασικά είδη: Το πολίτευμα στο οποίο την εξουσία ασκεί ένας, αυτό που κυβερνάνε λίγοι και αυτό που κυβερνάνε πολλοί. Τα κατέταξε επίσης σε ορθά και "παραβιάσεις" ανάλογα με το αν εξυπηρετούν τα συμφέροντα του συνόλου ή τα προσωπικά συμφέροντα μέρους της κοινωνίας
Η ψυχολογία του supermarket: Οι «παγίδες» πίσω από τα ράφια… »
Πηγαίνεις
στο supermarket γιατί σου τελείωσε το γάλα, και βγαίνεις από αυτό με
πέντε σακούλες και άδειο πορτοφόλι. Δεν σας συνέβη ποτέ; Τότε έχετε
ανοσία στο marketing και στο merchandising, με τους νόμους των οποίων
δουλεύει η αγορά. Η οργάνωση των προϊόντων και η διαρρύθμιση του χώρου
ενός supermarket είναι ολόκληρη επιστήμη, ενώ διεθνείς αναλυτές έχουν
εφεύρει έναν επιτυχημένο όρο για να περιγράψουν τον τρόπο που οι
διάδρομοί του μας προ(σ)καλούν να αγοράσουμε: Trolleyology.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)