Περισσότερα ακόμα εδώ

Ό,τι και να κάνεις, σου γυρνάει πίσω...


Σκηνή 1

Ο γεροξεκούτης πορνόγερος επιχειρηματίας, κλείνει το μάτι στην τσαχπινογαργαλιάρα







 (βλέπε «τα θέλει ο κώλος της») γραμματέα, λέγοντάς της «Είσαι για μια όμορφη βδομάδα στο εξωτερικό, εσύ κι εγώ; Θα το κάνουμε να φανεί σαν επαγγελματικό ταξίδι».

Σκηνή 2

Η «τα θέλει ο κώλος μου» γραμματέας τηλεφωνεί αμέσως στον άντρα της. «Έλα γλυκέ μου, για μια βδομάδα, το αφεντικό μου κι εγώ πρέπει να πάμε στο εξωτερικό, γι αυτό να προσέχεις τον εαυτό σου, έτσι, αγάπη μου;»



Σκηνή 3


Ο κατεργάρης σύζυγος τηλεφωνεί στην ξεπέτω κρυφή ερωμένη του «Η γυναίκα μου πάει στο εξωτερικό για μια βδομάδα, ας περάσουμε αυτή τη βδομάδα μαζί».



Σκηνή 4


Η κρυφή ερωμένη τηλεφωνεί στο μικρό μαθητή που του κάνει ιδαίτερα μαθήματα «Για μια βδομάδα έχω μια σοβαρή δουλειά, οπόταν δεν χρειάζεται να έρχεσαι για μάθημα».



Σκηνή 5


Ο μικρός μαθητής τηλεφωνεί στον παππού του: «Παππού για μια βδομάδα δεν έχω μαθήματα, γιατί η δασκάλα μου έχει δουλειά. Να περάσουμε αυτή τη βδομάδα μαζί;»



Σκηνή 6


Ο παππούς γεροξεκούτης τηλεφωνεί στη γραμματέα του «Συγγνώμη, αλλά αυτή τη βδομάδα θα πρέπει να την περάσω με τον εγγονό μου, οπόταν, δυστυχώς θα πρέπει να αναβάλουμε αυτό το «επαγγελματικό» ταξίδι που κανονίσαμε».



Σκηνή 7


Η «τα-κάνω-όλα» πιστή σύζυγος τηλεφωνεί στον (κερατά) άντρα της, «Αγάπη μου, αυτή τη βδομάδα το αφεντικό μου έχει μια δουλειά, κι έτσι ακυρώσαμε το επαγγελματικό μας ταξίδι».



Σκηνή 8


Ο (επίσης) πιστός σύζυγος τηλεφωνεί στην ξεπέτω-κρυφή-ερωμένη-δασκάλα «Με συγχωρείς, δεν θα μπορέσουμε να περάσουμε μαζί αυτή τη βδομάδα. Η γυναίκα μου ακύρωσε το ταξίδι της»



Σκηνή 9


Η ξεπέτω-ομορφοδασκάλα τηλεφωνεί στο νεαρό αγόρι «Κοίτα, ακυρώθηκε η έκτακτη δουλειά που είχα, οπόταν, έλα κανονικά στα μαθήματά σου»



Σκηνή 10


Ο νεαρός μαθητής τηλεφωνεί στον (γεροξεκούτη) παππού του: «Παππού, η δασκάλα μου δεν έχει τελικά δουλειά αυτή τη βδομάδα, κι έχω μαθήματα, κανονικά. Συγγνώμη, αλλά δεν θα μπορέσω να σου κάνω παρέα»



Σκηνή 11


Ο γεροξεκούτης-αφεντικός φλερτάροντας ξανά την τσαχπινογαργαλιάρα «τα-κάνω-όλα-μετά-τις-δύο» γραμματέα: «Κοίτα, μην ανησυχείς γι αυτό που σου είπα, θα πάμε το «ταξιδάκι» μας τελικά. Κάνε κανονικά τις κρατήσεις».



Σκηνή 12


....   η συνέχεια – δική σας – επί της οθόνης...


http://katantia-katantia.blogspot.gr/2012/09/blog-post_3999.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...