Περισσότερα ακόμα εδώ

"Έκαιγαν αυτοκίνητα όταν έχανε ο Ολυμπιακός"!


Ο Λούα Λούα που αγωνίζεται στην Τουρκία σε δηλώσεις του μίλησε για το θέμα της βίας που πλήττει και τη γείτονα χώρα. Ο Κογκολέζος επιθετικός που πέρασε από το γαύρο μίλησε σε τουρκικά μέσα και κατηγόρησε τους φίλους του Ολυμπιακού πως όταν η ομάδα τους έχανε, έκαιγαν τα αυτοκίνητα των ποδοσφαιριστών! Αναλυτικά τα λόγια του:


"Δεν φοβάμαι από τα επεισόδια στο γήπεδο ή έξω από αυτό. Στην χώρα μου όταν χάναμε δεχόμασταν επιθέσεις στα σπίτια μας και είχαμε την αστυνομία να μας προφυλάσσει. Ακόμα και τώρα γίνεται αυτό. Αντίστοιχα πράγματα γίνονταν και στην Ελλάδα στα ματς του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό. Αν έχανε ο Ολυμπιακός, έκαιγαν αυτοκίνητα. Όμως εμένα ο κόσμος του Ολυμπιακού με αγαπούσε, φώναζε το όνομα μου και εγώ έδινα πάντα τον καλύτερο μου εαυτό στο γήπεδο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...