Περισσότερα ακόμα εδώ



Ο Χριστόφορος Κολόμβος μπόρεσε να ανακαλύψει την Αμερική επειδή.......

ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΣ!!!!!!



 Αν ο Χριστόφορος Κολόμβος είχε γυναίκα, θα είχε ακούσει τα παρακάτω :





- Και γιατί πρέπει να πας εσύ;



- Τι; Δεν μπορούν να στείλουν κάποιον άλλον; Τι είσαι εσύ; Ο μοναδικός;
Χωρίς εσένα δεν γίνεται; Δεν βλέπεις ότι σε εκμεταλλεύονται;



- Εσύ δεν γνωρίζεις καλά ούτε την οικογένειά μου και πας να ανακαλύψεις το
Νέο Κόσμο; Τι κρύβεις;



- Ποια στρογγυλή Γη, μωρέ;



- Τι; Θα πάνε μόνο άντρες; Σώπα!



- Γιατί δεν μπορώ να έρθω κι εγώ; Αφού εσύ είσαι το αφεντικό. Εμένα ποτέ
δεν με πας ταξίδια.



- Αν βγεις από την πόρτα εγώ την ίδια στιγμή επιστρέφω στη μαμά μου.



- Τι λες; Και η βασίλισσα θα πουλήσει τα κοσμήματά της για να ταξιδέψεις
εσύ; Τι νομίζεις ότι είμαι, κουτή; Τι τρέχει με σένα και αυτήν τη γριά;



- Δεν μπορείς να πας! Τελεία και παύλα!


- Μην ντύνεσαι, διότι εσύ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...