Περισσότερα ακόμα εδώ

Οι δέκα σύγχρονοι ....Λόρδοι Βύρωνες , της Σόουμπιζ

1 .Alexander Payne, κινηματογραφιστής.
"Ήταν τιμή που το τελευταίο μου φιλμ "Οι απόγονοι" έκανε την έναρξη στο περασμένο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης και ήμουν πραγματικά περήφανος που σε τέτοιες δύσκολες εποχές ήμουν εκεί.



  
2. Steven Spielberg, σκηνοθέτης.


"Πολλές χώρες στην Ευρώπη ταλαιπωρούνται από την οικονομική κρίση. Κάθε χώρα φτάνει στο σημείο που είτε θα τη σώσουν είτε θα σωθεί Έχω ελπίδες, μεγάλες ελπίδες, ότι η Ελλάδα, με την υπέροχη, στα βάθη του χρόνου, Ιστορία θα σωθεί. Είναι μια ..επίμονη χώρα, με υπέροχους ανθρώπους και είμαι πραγματικά περήφανος που την επισκέπτομαι συχνά".



 

3. Jean Paul Gautier, σχεδιαστής μόδας.
"Η Ελλάδα είναι για μένα το δεύτερο σπίτι μου και θα εκφράζω την αγάπη μου προς αυτήν και τους ανθρώπους της με όποιον τρόπο μπορώ"




 
4. Robin Williams, ηθοποιός.
"Η ανθρωπότητα οφείλει να υποκλίνεται στην ελληνική Ιστορία.. Μπορεί η οικονομία της χώρας σας να μην πηγαίνει καλά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είστε ανίσχυροι. Τα οικονομικά δεδομένα αλλάζουν συνεχώς για όλους. Αυτό που δεν αλλάζει είναι η κληρονομιά, η ταυτότητά σας. Ο Παρθενώνας δεν φεύγει από την Αθήνα. Είναι ακόμα εκεί για να θυμίζει ότι η πρόοδος και η ακμή μπορούν να επιστρέψουν".

 
5. Gerard Butler, ηθοποιός.
"Αγαπώ τους Έλληνες και τους ευχαριστώ που μέσα από την Ιστορία τους υποδύθηκα τον καλύτερο ρόλο της καριέρας μου".








 

6. Brad Pitt, ηθοποιός.
"Έχω έρθει στην Ελλάδα, είναι ένα υπέροχο μέρος. Μία από τις πιο όμορφες χώρες στον κόσμο"








  
7. Hugh Grant, ηθοποιός.
Είστε ένας χαρισματικός λαός, με μεγάλη Ιστορία, κουλτούρα και έναν τρόπο ζωής ...έξω καρδιά, στα ωραία και τα άσχημα. Εντυπωσιάζομαι που τα καφέ σας είναι μονίμως γεμάτα και που η νυχτερινή ζωή ξεκινά στις 11.00 το βράδυ. Είστε σύγχρονοι...Ζορμπάδες κι ας διανύετε μια δύσκολη περίοδο. Όλοι εμείς οι λάτρεις σας πιστεύουμε ότι περνώντας μέσα από τις συμπληγάδες θα βγείτε πιο δυνατοί".





 
8. George Clooney, ηθοποιός.
"Έχω σπίτι στην Ιταλία και πραγματικά αγαπώ τη Μεσόγειο. Δεν βλέπω την ώρα να βρεθώ εκεί" Στην ερώτηση του ρεπόρτερ του Greekreporter.com αν διαλέγει την Ιταλία αντί της Ελλάδας, δήλωσε αστειευόμενος πως δεν θέλει να δει ένα ..θυμωμένο Έλληνα.






 

9. Sofia Vergara, ηθοποιός, μοντέλο, TV περσόνα.
"Αγαπώ την Ελλάδα. Είναι ένα από τα ομορφότερα μέρη του κόσμου".

  







 

10. Angelina Jolie, ηθοποιός.
"Νομίζω πως η οικονομική κρίση είναι απαίσια για όλο τον κόσμο. Έκανα μια ταινία για τη βία και τον πόλεμο στη Βοσνία...Συ ακολουθεί την οικονομική κατάρρευση, δεν λέω ότι αυτό θα συμβεί, αλλά είναι ένα πολύ σοβαρό και ευαίσθητο θέμα. Ο κόσμος πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή σε κάθε χώρα που περνάει τόσα πολλά προβλήματα και να την υποστηρίξει όσο γίνεται"


Read more: http://www.i-diadromi.com/2012/04/blog-post_1097.html#ixzz1s8KVtdf8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...