Περισσότερα ακόμα εδώ

ΕΞΥΠΝΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΙΙ

*Το να κόψεις το τσιγάρο είναι το πιο εύκολο πράγμα. Εγώ το 'χω κόψει πάνω από 50 φορές.
*Στη δημοκρατία το κάθε κόμμα αφιερώνει το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς του ν' αποδείξει, πως το άλλο δεν είναι ικανό να κυβερνήσει. Και τα δυο το πετυχαίνουνε κι έχουνε δίκιο.

*Αν αναλάβει το κράτος την έρημο Σαχάρα, σε λίγα χρόνια θα υπάρχει έλλειψη άμμου.
*Σε παρακαλώ Θεέ μου. 'Αφησέ με ν' αποδείξω πως τα λεφτά του ΛΟΤΤΟ δε θα χαλάσουνε το χαρακτήρα μου!
*Λογική είν' η τέχνη να κάνεις λάθος μ' αυτοπεποίθηση.
*Για να ντυθεί μια γυναίκα, γδύνονται δυο ζώα: ένα που δίνει τη γούνα κι ένα που τη πληρώνει.
*Γράφω σ' ένα χαρτί ό,τι πρέπει να θυμηθώ. Κατ' αυτό το τρόπο, αντί να ξοδεύω το χρόνο μου προσπαθώντας να θυμηθώ αυτό που 'γραψα, το ξοδεύω ψάχνοντας το χαρτί που 'γραψα, αυτά που 'πρεπε να θυμηθώ.
*Είπα στη γυναίκα μου την αλήθεια: πως βλέπω ψυχίατρο. Μετά μου 'πε την αλήθεια: βλέπει ψυχίατρο, δυο υδραυλικούς κι ένα μπάρμαν.
*Μισώ τις δουλειές του σπιτιού. Στρώνεις τα ....
κρεβάτια, πλένεις τα πιάτα κι έξι μήνες μετά άντε πάλι από την αρχή.
*Οικονομολόγος είν' ένας άνθρωπος που θα ξέρει αύριο γιατί αυτά που προέβλεψε χτες δε συμβήκανε σήμερα.
*Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι αμφισεξουαλικοί. Αυτό θα διπλασίαζε τις πιθανότητές σου να βγεις με κάποιον το Σαββατόβραδο.
*Υπάρχουν τρεις τρόποι να γίνει κάτι: Κάντο μόνος σου, προσέλαβε κάποιον να το κάνει ή απαγόρευσε στα παιδιά σου να το κάνουνε.
*Τα αισθήματά μου είναι ανάμεικτα. Είναι σα να βλέπεις τη πεθερά σου να πέφτει στο γκρεμό με τ' αυτοκίνητό σου.
*Εύκολη: αντρικός όρος που χαρακτηρίζει τις γυναίκες που 'χουνε τη σεξουαλική ηθική του άντρα.
*Η ζωή στη Γη μπορεί να είναι ακριβή, αλλά περιλαμβάνει και δωρεάν ταξίδι γύρω από τον ήλιο.
*Τράπεζα είναι το ίδρυμα που σου δανείζει λεφτά αν μπορείς ν' αποδείξεις ότι δε σου χρειάζονται.
*Αν ο Θεός ήτανε φιλελεύθερος δε θα 'δινε 10 εντολές, αλλά 10 προτάσεις προς συζήτηση.
*Όταν κάνεις καλό, ζήτα απόδειξη, μη τυχόν κι ο παράδεισος δουλεύει σα την εφορία.
*Στατιστικές λένε πως 1 στους 4 Έλληνες, υποφέρει από κάποια διανοητική διαταραχή. Σκέψου τους 3 καλύτερους φίλους σου. Αν είναι υγιείς, τότε έχεις πρόβλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...