Περισσότερα ακόμα εδώ

η Super League προέβη για πρώτη φορά σε ανακοίνωση κατά μέλους της

«Η Super League καταδικάζει τις προ ημερών δημόσιες τοποθετήσεις του προέδρου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός κ. Δ. Γόντικα περί "φιλικών αγώνων", οι οποίες υποβαθμίζουν την εικόνα και την αξιοπιστία του ελληνικού ποδοσφαίρου», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της διοργανώτριας αρχής του ελληνικού πρωταθλήματος!

Ο συνεταιρισμός και το προεδρείο της Super League γιατί δεν καταδικάζει και τις δημόσιες πράξεις μέσα στα γήπεδα όταν αυτά μάλιστα καταγγέλλονται.
Υ.Γ. τα βιντεάκια  έχουν γίνει της μόδας τώρα τελευταία που φτιάχνεις και ταινία.


Μαρινάκης σε Γόντικα: «Είσαι γελοίος»!Διαβάστε τον έντονο διάλογο μεταξύ του Βαγγέλη Μαρινάκη και του Δημήτρη Γόντικα, με αφορμή τις δηλώσεις του τελευταίου για «φιλικά παιχνίδια» που παίζουν κάποιες ομάδες.
Διάλογο σε έντονο ύφος είχαν την Παρασκευή, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Σούπερ Λίγκας, οι Βαγγέλης Μαρινάκης και Δημήτρης Γόντικας, με αφορμή τις δηλώσεις του τελευταίου περί «φιλικών παιχνιδιών».
Συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Γόντικας, είχε δηλώσει μετά τον αγώνα του Παναθηναικού με τον ΠΑΣ Γιάννινα ότι: «Άλλοι δίνουν φιλικά, εμείς δίνουμε ντέρμπι», φωτογραφίζοντας προφανώς τον Ολυμπιακό.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης λοιπόν, στη συνεδρίαση της Σούπερ Λίγκας την Παρασκευή, ζήτησε από τον Δημήτρη Γόντικα να ανακαλέσει, εκείνος αρνήθηκε και τα...αίματα άναψαν!
Αναλυτικά ο διάλογος:
Μαρ.: «Πάρε πίσω αυτά που έχεις πει τώρα».
Γον.: «Δεν ανακαλώ όσα έχω πει».
Μαρ.: «Δεν μπορείς να προσβάλεις όλες τις ομάδες που είναι εδώ. Πες ποια είναι τα φιλικά παιχνίδια. Είσαι υπόλογος απέναντι σε όλες τις ομάδες. Είσαι απαράδεκτος»!
Γον.: «Εγώ λογοδοτώ μόνο στο συμβούλιο τoυ Παναθηναϊκού. Δεν έχω καμία δουλειά να απαντήσω σε εσάς. Δεν θα μου υποδείξετε τι θα λέω».
Μαρ.: «Είσαι έμμισθος. Αυτά τα κάνεις για να βρεις την επόμενή σου δουλειά. Είσαι γελοίος»!
Γον.: «Σας επιστρέφω τον χαρακτηρισμό».
Μαρ.: «Πες μου εδώ και τώρα. Είναι παράρτημα ο Πανιώνιος, ο ΟΦΗ, η Δόξα Δράμας, η Ξάνθη»;
Γον.: «Εγώ δεν ονομάτισα καμία ομάδα. Εσείς τις λέτε...»
Στη συνέχεια, τον λόγο πήραν εκπρόσωποι και άλλων ομάδων, λέγοντας στον Δημήτρη Γόντικα ότι «δεν μπορείς εσύ να υποβαθμίσεις το πρωτάθλημα και να έχουμε έτσι προβλήματα με τον ΟΠΑΠ και την Πολιτεία».
Θέση πήρε και ο πρόεδρος του ΠΑΣ Γιάννινα, Γιώργος Χριστοβασίλης ο οποίος είπε στον κ. Γόντικα: «Και εμένα με έβριζες στα Γιάννενα. Μου έλεγες ότι είμαι παράρτημα»!
Με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός να απαντάει:
«Εσύ τι πετάγεσαι; Εγώ δεν έκανα καμία δημόσια τοποθέτηση για καμία ομάδα. Εσύ αυτό που έκανες με τον κόσμο, που είχε έρθει με εισιτήρια από την Αθήνα, είναι απαράδεκτο».
Όπως αναφέρει το Goal, ο Βαγγέλης Μαρινάκης αφού πρώτα αποκάλεσε έμμισθο και γελοίο τον Δημήτρη Γόντικα, με τον πρόρδρο του Παναθηναϊκού να απαντάει: "Σου επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς", στη συνέχεια είπε: "Σε έχω σε βίντεο με άλλον πρόεδρο."

Πάντως από τον Ολυμπιακό έλεγαν αργότερα πως ο Μαρινάκης είπε πως "αν έλεγα ότι σε είχα σε βίντεο, έπρεπε να το αποδείξω."

Από την πλευρά του Δημήτρη Γόντικα πάντως επιβεβαιώνεται ότι ειπώθηκε από τον Μαρινάκη η παραπάνω ατάκα και ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού του απάντησε: "Τι λες, ρε τρελέ, βγάλ' το τώρα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...