Ο
λόγος είναι, ότι δεν έγινε σύμβαση της ΣΤΑ.ΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες)
με εταιρεία σεκιούριτι, καθώς προέκυψαν νομικές εμπλοκές και το ζήτημα
της φύλαξης έμεινε μετέωρο, αφήνοντας στον «αέρα» την ασφάλεια του Μετρό
και ενώ η σύμβαση με τον προηγούμενο ανάδοχο εξέπνευσε την 4η
Σεπτεμβρίου 2012.
Όλα ξεκίνησαν όταν...
σε πρόσφατο διαγωνισμό που πραγματοποίησε η ΣΤΑ.ΣΥ (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ)
για την ανάθεση της φύλαξη του μετρό (γραμμές 2 και 3), αναδείχθηκε
μειοδότης η εταιρία ΠΥΡΣΟΣ, με δεύτερη την BRINKS.
Σύμφωνα
με το «Βήμα», η BRINKS προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣΤΕ)
για να ακυρώσει την ανάθεση, με το επιχείρημα ότι η τιμή ανά ώρα που
πρότεινε η ΠΥΡΣΟΣ είναι χαμηλότερη από την κατώτερη που ορίζει η
Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και ως εκ τούτου, ο μειοδότης δεν καταβάλλει
το νόμιμο ωρομίσθιο.
Η
ΠΥΡΣΟΣ ανταπάντησε, πως το προσωπικό της έχει υπογράψει επιχειρησιακή
σύμβαση, και, άρα, καλύπτεται από το νόμο. Ωστόσο, όπως αναφέρουν πηγές
της εταιρίας, το ΣτΕ δικαίωσε την BRINKS, σε μία απόφαση, που ενδέχεται,
μάλιστα, να δημιουργεί δεδικασμένο, αφού αμφισβητεί εμμέσως την ισχύ
της «μνημονιακά» εκπορευόμενης επιχειρησιακής σύμβασης έναντι της
συλλογικής.
Έτσι,
το ανώτατο δικαστήριο διέταξε τη ΣΤΑ.ΣΥ να ακυρώσει την ανάθεση στην
ΠΥΡΣΟΣ και να δώσει το έργο στην BRINKS. Στη συνέχεια, η συγκοινωνιακή
εταιρία ξεκίνησε την εκπαίδευση του προσωπικού της BRINKS ούτως ώστε
στις 5 Σεπτεμβρίου 2012 να αναλάβει το έργο της φύλαξης των γραμμών 2
και 3.
Όπως
αναφέρουν στελέχη του ΟΑΣΑ, για λόγους που δεν έχουν διευκρινιστεί από
τη διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ, η σύμβαση δεν έχει υπογραφεί ακόμη.
Έτσι,
το Μετρό μένει παντελώς ακάλυπτο, με κίνδυνο η εικόνα του να μετατραπεί
ανάλογη με εκείνη του ΗΣΑΠ, όπως φοβούνται στελέχη του ΟΑΣΑ
http://e-nea24.blogspot.gr/2012/09/blog-post_484.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου